ID: 13078
Chopper och bobber-delar, Triumph m.m
500,00Kr
Inga erbjudanden publicerade.
Beskrivning
1. Bakskärm (bild 1 & 3)
Liten pakethållare sitter på, största bredd inuti 14,5cm, mäter 69cm topp till topp.
Pris: 200kr
2. Oljetank Factory Metal Works (bild 1 & 5)
Polerad aluminium, helt ny, inte ens provmonterad. Byggd för brittiska parallelltwins typ Triumph, BSA.. Monteras vertikalt, inklusive anslutning med filter i botten.
Mer info: http://www.thefactorymetalworks.com/collections/oil-tanks-and-hardware/products/factory-metal-works-mooneyes-triumph-or-bsa-vertical-oil-tank-for-chopper-and-bobber-british-motorcycles
Pris: 4000kr
3. Sadel
Pris: 350kr
4. Främre sadelfäste Factory Metal Works
Kromat, passar de flesta solosadlar. Nytt i förpackning.
Pris: 150kr
5. Styre "dragbar" 7/8 tum (2,2mm)
Pris: 100kr
6. Stator till Triumph
Har suttit på min 1968 T120. Tror att den är på 16-ampere (original 10 ampere). Begagnad men fungerar.
Pris: 100kr
7. Suzuki-gaffel (bild 2)
År och modell okänt. Följer med distanser så den passar och har suttit på min 1971 Triumph Bonneville ram (oil in frame). 1 tums styrstam. Som synes dubbla skivor och ok, jag har bara kört med ett. Fin kromad 19" fälg medföljer, sitter ett sletet Avon Speedmaster på (bör bytas). Längd från topp på gaffelbenen till mitten av hjulaxel 80cm. Säljer inte gaffel eller hjul separat.
Pris: 3000:-
8. Triumph-gaffel (bild 4)
Lite förlängd. Längd från topp på gaffelbenen till mitten av hjulaxel 100cm. Diameter på gaffelbenen 33mm. Fattar själv inte hjulaxelinfästningen eftersom de nedre benen ser olika ut. Kanske du vet? Aldrig kört denna gaffeln själv, köpt den komplett men bara använt kronan.
Pris: 1200:-
9. Koniska styrlager Triumph eller BSA (ej på bild).
2st (övre och undre), skall passa alla Triumph oil in frame (från 1971 och framåt). Nya i förpackning.
Pris: 250kr
Delarna kan skickas men jag skickar ingenting under 500kr. Då säljer jag på swap istället. Köparen betalar frakt. Alla delar säljes i befintligt skick. Reservation för ev. felskrivningar.
Är inte intresserad av byten.
Maila eller ring, båda funkar fint!
Liten pakethållare sitter på, största bredd inuti 14,5cm, mäter 69cm topp till topp.
Pris: 200kr
2. Oljetank Factory Metal Works (bild 1 & 5)
Polerad aluminium, helt ny, inte ens provmonterad. Byggd för brittiska parallelltwins typ Triumph, BSA.. Monteras vertikalt, inklusive anslutning med filter i botten.
Mer info: http://www.thefactorymetalworks.com/collections/oil-tanks-and-hardware/products/factory-metal-works-mooneyes-triumph-or-bsa-vertical-oil-tank-for-chopper-and-bobber-british-motorcycles
Pris: 4000kr
3. Sadel
Pris: 350kr
4. Främre sadelfäste Factory Metal Works
Kromat, passar de flesta solosadlar. Nytt i förpackning.
Pris: 150kr
5. Styre "dragbar" 7/8 tum (2,2mm)
Pris: 100kr
6. Stator till Triumph
Har suttit på min 1968 T120. Tror att den är på 16-ampere (original 10 ampere). Begagnad men fungerar.
Pris: 100kr
7. Suzuki-gaffel (bild 2)
År och modell okänt. Följer med distanser så den passar och har suttit på min 1971 Triumph Bonneville ram (oil in frame). 1 tums styrstam. Som synes dubbla skivor och ok, jag har bara kört med ett. Fin kromad 19" fälg medföljer, sitter ett sletet Avon Speedmaster på (bör bytas). Längd från topp på gaffelbenen till mitten av hjulaxel 80cm. Säljer inte gaffel eller hjul separat.
Pris: 3000:-
8. Triumph-gaffel (bild 4)
Lite förlängd. Längd från topp på gaffelbenen till mitten av hjulaxel 100cm. Diameter på gaffelbenen 33mm. Fattar själv inte hjulaxelinfästningen eftersom de nedre benen ser olika ut. Kanske du vet? Aldrig kört denna gaffeln själv, köpt den komplett men bara använt kronan.
Pris: 1200:-
9. Koniska styrlager Triumph eller BSA (ej på bild).
2st (övre och undre), skall passa alla Triumph oil in frame (från 1971 och framåt). Nya i förpackning.
Pris: 250kr
Delarna kan skickas men jag skickar ingenting under 500kr. Då säljer jag på swap istället. Köparen betalar frakt. Alla delar säljes i befintligt skick. Reservation för ev. felskrivningar.
Är inte intresserad av byten.
Maila eller ring, båda funkar fint!